Nakupování pro vnoučata část 1. – online second hand

10.10.2024 Secondhandkg

Těšíte se na vnoučátko a rádi byste začali nakupovat nějaké oblečení? Vyzkoušejte celá balení ze second handu. Můžete vybírat od té nejlepší kvality až po levnější varianty.

Oblečení, second hand

Zdroj: Secondhand kg

Děti rostou jako z vody a vždy se hodí mít zásoby oblečení na doma i na lítačku. Jistě už jste přebrali skříně a našli spoustu kousků, které může vnoučátko podědit od předchozích generací.

Výhody nakupování v second handu

Dětské oblečení, které vyrábí mnoho komerčních řetězců příliš nesplňuje kritéria na kvalitu. Nízké ceny tlačí na výrobní náklady, aby byly co nejnižší. Určitě už se vám stalo, že se tríčo po prvním vyprání srazilo, překroutilo se nebo změnilo barvu.

To je důsledkem tzv. rychlé módy. Každý den vznikají tuny nového oblečení, avšak nekvalitního oblečení. A přitom kousky z druhé ruky mají tolik co nabídnout.

Nižší kvalita je vhodná pro všechny raubíře, kteří mají neustále díru na koleni. Oblečení má již známky nošení, ale na hraní v písku a válení sudů v listí je ideální.

Na e-shopu Secondhand kg vedou v prodejích také Pláštěnky tříděné podle velikostí dětí. Proklikem na odkaz si je můžete objednat hned teď.


Jestli máte v rodině hodně dětí, doporučujeme vyzkoušet mixy dětských velikostí v kvalitě CREAM. Svůj název z lahůdkářství nemá jen tak. Je to nejvyšší second hand kvalita. Takové mixy obsahují zcela nové oblečení, mnohdy i s visačkou.


Co si vyberete pro vnoučátka vy?

Dětské mixy CREAM -> kupujte tady.

Dětské mixy v nižší kvalitě -> kupujte tady.

Dětské pláštěnky -> kupujte tady.


Zdroj: Secondhand kg

Bazar Oblečení Rodina



Související články



Informace (nejen) pro prarodiče

Přihlaste se k odběru novinek a buďte v obraze bez ohledu na počet svíček na vašem dortu. Pokud nám dáte svůj e-mail, slibujeme, že jej budeme používat k zasílání důležitých nebo zajímavých sdělení. Prosíme, zkontrolujte si svoji emailovou schránku, kam jsme poslali potvrzovací e-mail.

© 2024 Proprarodice.cz, s.r.o.
by Media Heroes